Uncategorized

Dragule

Imi indrept frumos spatele pe scaunul vechi, imi pocnesc degetele amortite de nescris si ma gandesc sa iti scriu.

Stiu ca de multa vreme te-am neglijat, dar dragule, nu mi-ai vorbit de mult nici tu. Am gandit ca vrei sa ai parte de timpul tau, de spatiul tau, de nevorbit

Nici nu ai idee cat de mult spui prin tacerea din fiecare zi. Oare chiar asta vrei sa aud? Tot ce spui prin necuvinte?

As putea sa te intreb pur si simplu. Doar ce ar fi atat de greu, ai zice. Dar stii ca nu prea am tact in a aborda acest taram. Am incercat sa fac un pas, doi, dar de fiecare data ajungeam sa vorbim despre ce aiurea joaca actorul din filmul ala sau sa ne sarutam cu foc sa ne inghitim cuvintele. Nu spun ca nu imi place sa vorbim despre ce ne inconjoara, dar hai sa nu ne ocolim tocmai pe noi. Ti-am spus despre mine cu gandul ca vei capata incredere, ca te vei simti confortabil sa incepi si tu. 

Stii cand ma chemi sa fumam o tigara? Simt ca toata emotia si nerabdarea imi iese prin ochi si te prinzi de asteptarea mea. Stiu ca nu citesti ganduri, mai ales pe ale mele. Uneori nici eu nu mi le aud. Ma astept sa surprinzi emotia si sa imi spui necuvintele. Sa imi arati inapoi un suras, un freamat cum ca ai prins in sufletul tau emotia mea. 

Te-am lasat sa iti dospesti gandurile, sa le cresti frumos si sa le arunci fix in inima mea. 

Am iubit fiecare expresie, fiecare gest descoperit, zambet si imbratisare.

Emotiile despre care ti-am povestit prin stangacii de inceput, prin zambete de nicaieri si imbratisari stranse nu s-au pierdut, ci le pastrez in mine, le pregatesc pentru momentul acela. Atunci cand o sa aud cum iti pui pe farfurie necuvintele care iti invelesc simtirile din suflet. 

Poate mai trebuie lasate la dospit necuvintele. Le astept. Vii…

Leave a Reply

